WWF Denmark - Sådan bruger vi pengene
Barracudas Hav Fiskeri Fisk  / ©: Jürgen Freund / WWF

Sådan bruger vi pengene:

Vi gør vores yderste for, at de bidrag vi modtager fra medlemmer, partnerskaber og som enkeltdonationer gør størst mulig nytte, der hvor der er brug for det.
For at vi kan levere den bedste indsats nu og i fremtiden, går en del af bidragene til fortsat at skaffe bidrag fra medlemmer samt oplyse om tilstanden på vores planet. En mindre del af dit bidrag går til at drive organisationen.Resten, og det er langt den største del, går til projekterne rundt om på kloden.

WWF Verdensnaturfonden oplever fortsat stabil økonomisk udvikling og opnåede i år et overskud på tkr. 855, hvilket vurderes som tilfredsstillende. Egenkapitalen er forøget til 8,8 mio. kr. De samlede indtægter udgjorde i alt 44 mio. kr. som blev anvendt som vist i figuren ovenfor. Vi brugte i år 71% af de samlede indtægter til miljøfaglige indsatser. Budgettet for det kommende år viser en fortsat konsolidering af egenkapitalen samtidig med øgede investeringer i fundraising og oplysningsaktiviteter.

Støt WWF's arbejde

/ ©: WWF
Du kan støtte os på mange måder. Vælg den støtteform, der passer dig bedst.

Støt nu
 / ©: WWF