Sådan bruger vi pengene

Barracudas (Sphyraenidae) seen underwater, schooling. Indo-Pacific Ocean
© Jürgen Freund / WWF-Canon

Det går dine penge til

Vi gør vores yderste for, at de bidrag vi modtager fra medlemmer, partnerskaber og som enkeltdonationer gør størst mulig nytte, der hvor der er brug for det.
For at vi kan levere den bedste indsats nu og i fremtiden, går en del af bidragene til fortsat at skaffe bidrag fra medlemmer samt oplyse om tilstanden på vores planet.

En mindre del af dit bidrag går til at drive organisationen.

Resten, og det er langt den største del, går til projekterne rundt om på kloden. Så når du giver én krone til WWF, går der 8 øre til støttefunktioner. 4 øre til et sted for WWF at bo. Der går godt 12 øre til at oplyse og få flere støtter og dermed flere penge at gøre godt med derude. Og så 1 øre til lidt opsparing til regnvejrsdage.

Der er således hele 75 øre af den donerede krone tilbage til selve indsatsen og formålet (jf. 2013/14 regnskabet).
 / ©: WWF
Hvordan WWF anvender støttekronerne