Barselsvikariat: WWF Verdensnaturfonden søger personlig assistent til Generalsekretæren | WWF Denmark

Nyhed lagt på den 03 september 2018
Panda Dyr Kina
Juvenile giant panda (Ailuropoda melanoleuca) climbing a tree, Wolong China Conservation and Research Centre for the Giant Panda within Wolong Reserve, Sichuan Province, China 2006
© naturepl.com /Pete Oxford / WWF
Er overblik, koordinering og sans for detaljen dine nøglekompetencer? WWF Verdensnaturfonden søger en fuldtids barselsvikar til at varetage opgaven som PA for Generalsekretæren. WWF vokser hastigt i disse år, så stillingen er med gode muligheder for forlængelse efterfølgende.

Arbejdsopgaver

Det er i vid udstrækning dig, der planlægger Generalsekretærens dagligdag. Du kommer til at arbejde tæt sammen med Generalsekretæren, assistere ham med strategiudvikling, virksomhedssamarbejder, diverse oplæg, intern og ekstern koordinering, administration (mails og møder) samt daglig sparring.

Samtidig vil du hjælpe ham med hans daglige ansvar og koordinering med WWF’s direktion og bestyrelse. Der vil også være enkelte administrative opgaver på kontoret samt assistance til WWF’s corporate fundraising-team, når der er tid.

Kvalifikation og erfaring

Som PA vil du have adgang til alle diskussioner på direktions- og bestyrelsesniveau. Derfor er en høj personlig integritet en helt afgørende kvalifikation for dette job. Måske er du nyuddannet kandidat med orden i pennalhuset, måske har du et par års erfaring som personlig assistent. Lige meget hvad har du et exceptionelt overblik og evnen til hele tiden at tænke to skridt frem, du har sans for detaljen og kan ikke ”leve” med fejl.

Samtidig skal du have gode kommunikative evner, da jobbet indeholder mange kommunikationsopgaver samt er stærk skriftligt og mundtligt på hhv. engelsk og dansk. Hvis du har kendskab til at arbejde i en politisk organisation eller en NGO er det en fordel, men ikke et krav.

Vi tilbyder

• Et alsidigt job i verdens største miljø- og naturorganisation
  • Korte beslutningsveje og stor indflydelse
  • Dygtige, dedikerede og kreative kolleger, som alle brænder for at gøre en forskel
  • Inspirerende arbejdsmiljø og et stærkt kollegialt sammenhold

Praktiske oplysninger
Du vil referere til Generalsekretær Bo Øksnebjerg. Arbejdssted er Svanevej 12, 2400 København NV.
Stillingen ønskes besat per 1/11-2018.

Har du spørgsmål, så kontakt PA Lea Rude Kristensen på l.kristensen@wwf.dk, +45 22688125.
Deadline for indsendelse af ansøgning mandag den 17/9-2018. Vi tager løbende kandidater til samtale.

Ansøgningskrav

Ansøgning må max. fylde én side og CV tre sider. Send det hele i en samlet pdf-fil til job@wwf.dk og skriv ’WWF PA til Generalsekretær’ i emnefeltet.

World Wide Fund for Nature (WWF) er en af verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisationer. Vi arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en vidensbaseret organisation, der samarbejder løsningsfokuseret og konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Der er ca. 40 ansatte på kontoret i København.
Panda Dyr Kina