Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/www.wwf.dk/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/presenters/canonical-presenter.php on line 49
01/10/2016

Årsberetning 2016

Vi har i WWF valgt i år at lave en kort – og synes vi selv klar – årsberetning, som vi håber, du vil læse og have glæde af. Den fortæller om et år i WWF Verdensnaturfonden med masser af aktiviteter og heldigvis masser af succes.

Vi har blandt andet åbnet kontor i Grønland, vi har haft over 2.000 danskere ude at snorkle langs de danske kyster, og vi har sammen med WWF-kontorer i andre lande haft succes med at kæmpe for flere tigre i verden. I juli 2015 sendte vi seks unge Wildlife Reportere til Finland på Ulve-ekspedition, og de rapporterede hjem til danske medier om ulvenes liv og udfordringer og skabte debat om ulves fremtid i Danmark.

Om det og meget mere kan du læse i Årsberetningen, hvor du også kan blive klogere på, hvordan vi bruger pengene.

God læselyst!

Bedste hilsner