HJÆLP NATUREN – BLIV NATURVOGTER

Som Naturvogter støtter du vores arbejde hver måned og er med  til at sikre, at vi kan fortsætte vores kamp for naturen, dyrene og en bæredygtig fremtid.

Jo flere faste støtter vi har, desto stærkere står vi.

Som Naturvogter får du:

• Et velkomstbrev og et WWF klistermærke
  • Vores magasin ’Levende Natur’ fire gange om året med masser af spændende, sjove og fascinerende historier om naturen og verdens vilde dyr
  • Vores nyhedsbrev ‘Naturen kalder’ med aktuelle nyheder og tips til naturen

Din støtte er fradragsberettiget, og hvis du sender os dit CPR-nummer indberetter vi automatiske din støtte til SKAT.

Dit månedlige bidrag går blandt andet til at

redde truede dyr

bevare regnskoven

beskytte havet

mindske klimaforandringer

giver danskerne mere viden om naturen

Sådan bruger vi pengene

Vi sørger for at bruge din støtte med omtanke. Og vi lover dig, at din støtte gør nytte, der hvor behovet er størst.

Langt størstedelen af din støtte går til vores projekter rundt omkring i verden. Det kan fx være bevarelse af dyrenes levesteder, bekæmpelse af skovbrande og plastikindsamling. Bare for at nævne nogle eksempler.

En del af din støtte går også til at gå i dialog med politikerne omkring endnu mere naturligvenlig lovgivning. Og så går en del af bidragene også til at skaffe endnu mere støtte fra danskerene, engagere flere i kampen for naturen og fortælle om Jordens sande tilstand. For at vi kan gøre en større forskel nu – og i fremtiden.

En lille del af dit bidrag går til at drive organisationen og give WWF et sted at bo.