Partnerskaber for en bæredygtig fremtid

Private virksomheder spiller en central rolle for verdens bæredygtige fremtid. Vi samarbejder med virksomheder for at skabe langsigtede resultater, der giver værdi - for både virksomheden og naturen.

Ved at genskabe og beskytte naturen kan vi finde svar på nogle af verdens største problemer. Fra klimaforandringer, pandemier, tab af biodiversitet til forurening, vandmangel og sult.

WWF Verdensnaturfondens tilgang til naturgenopretning er baseret på dyb fagligvide og samarbejde med de mange mennesker, der lever i og af naturen. I Danmark og i resten af verden. Læs hvordan du kan gøre en forskel.

Bliv WWF Natursponsor og støt vores arbejde for en klode i balance

Som natursponsor støtter din virksomhed WWF med et årligt beløb. Som tak modtager din virksomhed forskellige fordele alt afhængig af, hvilket beløb din virksomhed bidrager med. Fordelene kan du bruge til at vise dine kunder, interessenter og partnere, at din virksomhed støtter WWFs arbejde.

Bliv Natursponsor

Bliv strategisk partner og gør en endnu større forskel

Som strategisk partner indgår din virksomhed i en længerevarende og dybere relation med WWF. Vi arbejder fx sammen om store transformerende projekter, der gør din virksomhed endnu mere bære- og konkurrencedygtig. Vi kan også arbejde sammen om WWF’s projekter i naturen, hvor din virksomhed bidrager til at bevare unik natur forskellige steder i verden og i Danmark. Sammen kan vi nå markante resultater for vores klode.

Læs mere om strategiske partnerskaber

Fondes støtte gør en verden til forskel

Støtte fra fonde har en afgørende betydning for vores arbejde for at redde naturen og de vilde dyr – og skabe en bæredygtig fremtid for alle Jordens mennesker. Når vi beskytter og genopretter naturen, sikrer vi samtidig bæredygtig vækst, velstand og sikkerhed. Sammen skaber fonde og WWF banebrydende og helhedsorienterede projekter, til gavn for naturen i Danmark og i verden.

Læs mere om fonde

Giv en donation til WWFs arbejde

I Kenya er der en alvorlig klimakrise, hvor over 1000 vilde dyr er døde på grund af den værste tørke i 40 år. WWF reagerer prompte ved at levere hø og vand til de mest berørte områder samt genoprette skov og vandhuller for at mindske fremtidige tørkeeffekter. Støt vores arbejde for at hjælpe de vilde dyr gennem tørken.

Giv en donation nu

Kontakt os: