Partnerskaber for en bæredygtig fremtid

Private virksomheder spiller en central rolle for verdens bæredygtige fremtid. Vi samarbejder med virksomheder for at skabe langsigtede resultater, der giver værdi - for både virksomheden og naturen.

Virksomheder samarbejder med WWF for at:

• Mindske virksomheders indvirkning på klima, miljø og natur.
  • Rykke sektorer og markeder i en mere bæredygtig retning.
  • Øge offentlighedens bevidsthed om de vigtigste udfordringer, der er forbundet med bæredygtig udvikling.
  • Nå i mål med WWF’s miljøfaglige projekter i Danmark og verden.

Vi går altid positivt og konstruktivt ind i et samarbejde med en virksomhed. Vores samarbejde bygger på, at vi sammen vil gøre en forskel for det pres, som verdens natur lider under. Samarbejdsformen finder vi i fællesskab – ud fra størrelsen på din virksomhed og dens aftryk på planeten.

WWF har stærke eksperter på råstoffer som fx soja, palmeolie og træ. På store skovprojekter og klima. På biodiversitet, ferskvand og en lang række andre områder. Hvis eksperterne ikke findes i Danmark, så findes de helt sikkert blandt WWFs 6.000 medarbejdere rundt om i verden.

Bliv WWF Erhvervssponsor og støt vores arbejde for en klode i balance

Som erhvervssponsor støtter din virksomhed WWF med et årligt beløb. Som tak modtager din virksomhed forskellige fordele alt afhængig af, hvilket beløb din virksomhed bidrager med. Fordelene kan du bruge til at vise dine kunder, interessenter og partnere, at din virksomhed støtter WWFs arbejde.

Bliv Erhvervssponsor

Bliv strategisk partner og gør en endnu større forskel

Som strategisk partner indgår din virksomhed i en længerevarende og dybere relation med WWF. Vi arbejder fx sammen om store transformere projekter, der gør din virksomhed endnu mere bære- og konkurrencedygtig. Vi kan også arbejde sammen om WWFs projekter i naturen, hvor din virksomhed bidrager til at bevare unik natur forskellige steder i verden og i Danmark. Sammen kan vi nå markante resultater for vores klode.

Læs mere om partnerskaber

Ajs Dam