Mere end 20.000 danskere er allerede med i kampen for at redde klodens natur og vilde dyr. Du kan også være med – helt gratis.

Som Naturven får du gode råd til at passe på dyrelivet, inspirerende viden og fascinerende billeder.

KNAP [BLIV NATURVEN]

De vilde dyr har brug for dig

Lige nu er mere end 1.000.000 arter truet af udryddelse. Naturen – dyrenes hjem ødelægges og det har enorme konsekvenser for dyrelivet. Derfor har verdens vilde dyr virkelig brug for dig – de har brug en Naturven.

Som Naturven er du med til at udbrede kendskabet om naturens tilstand og truslerne mod det vilde dyreliv. Du får samtidig gode råd til, hvordan du selv kan gøre noget godt for det vilde dyreliv. Det gælder både dyrelivet i din egen have og dyrelivet i regnskoven. Du får desuden historier om vores arbejde for klodens vilde dyr og fantastiske billeder og videoer fra dyrenes verden. Du får det hele gratis.

Når du tilmelder dig, får du en eksklusiv velkomstpakke med et naturven-mærke og et startkit til, hvordan du kan hjælpe naturens vilde dyr både herhjemme og ude i verden.

Tre trin til at blive naturven

1. Udfyld formularen ved at klikke på knappen herunder.

2. Modtag din velkomstpakke. Vi sender den med posten, når du har tilmeldt dig. Du vil også modtage nyhedsbreve med spændende historier om vores arbejde med vilde dyr, fascinerende videoer fra kamerafælder og gode råd til, hvordan du selv kan gøre noget godt for naturen og dyrelivet.

3. Giv din viden videre til andre. Måske kender du nogen, som også har lyst til at være Naturven? Så send dem en opfordring til at være en del af flokken!

Meld dig som Naturven herunder

Som Naturven modtager du en velkomstpakke med gode råd til, hvordan du kan gøre noget godt for dyrelivet. Du vil også modtage nyhedsbreve med viden om de vilde dyr, historier fra dyrenes verden og fascinerende billeder og videoer fra kamerafælder.

Efter tilmelding vil du modtage en fysisk velkomstpakke, der officielt gør dig en del af flokken som Naturven. Du vil også modtage en bekræftelse på mail.

Udfyld formularen herunder, så bliver du Naturven hos WWF Verdensnaturfonden

*TILMELDINGSFORMULAR*

Det er gratis at tilmelde sig som Naturven hos WWF Verdensnaturfonden. Du vil modtage en fysisk velkomstpakke og nyhedsbreve med spændende viden og gode råd til at hjælpe det vilde dyreliv. Du kan blive kontaktet vedrørende støtte til vores arbejde og aktuelle kampagner.