Sådan gør virksomhederne | WWF Denmark

Sådan gør virksomhederne

Earth Hour 2016

Bikram Yoga Copenhagen

"Hvert år afholder vi Earth Hour yoga klasser hos os, hvor vi slukker lyset. Det er altid en rigtig hyggelig event."

BR / TOYS”R”US

”Vi ser på initiativer, der fremmer vores miljømæssige ansvarlighed. Vi vil i stigende grad undersøge vores påvirkning af miljøet for at se, hvor vi bør fokusere vores indsats og for at vurdere potentielle risici og muligheder. Vi vil slukke lyset i alle vores BR og TOYS”R”US butikker hele natten for at sætte fokus på Earth Hour."

Martin Bencher Group

”I Martin Bencher markerer vi Earth Hour ved at informere alle vores 150 medarbejder (24 kontorer i 18 lande) om, hvad de kan gøre for at være med til klimakampagnen jorden rundt. Vi bruger materiale fra WWF til at oplyse vores kunder, medarbejdere og andre samarbejdspartnere om Earth Hour og hvad det betyder for klimaet.”

Nykredit

”Nykredit deltager for 9. gang i Earth Hour og markerer det ved at slukke lyset i hovedsædet lørdag den 19. marts kl. 20.30 – 21.30. Dagen inden, fredag den 18. marts, slukker Nykredits kantiner ligeledes lyset og serverer en klimavenlig frokost for vores medarbejdere.”

JP/Politiken

JP/Politikens på Rådhuspladsen i København vil slukke husets facade lys samt lysavisen.
Jyllands-Posten i Viby vil slukke for husets facadeskilte.