Vind rejse til Kenya | WWF Denmark

VIL DU VINDE EN DRØMMEREJSE TIL KENYA MED WWF?

Hvert år udleder vi over 8 millioner tons plast i verdenshavene. Det rammer mindst 700 af havets dyrearter heriblandt havskildpadder. Nogle af dem kan vi redde, men for langt de fleste ender det helt galt.

Derfor er løsningen mindre plastik. Det giver mere liv. Støt WWF’s kamp mod plastikforurening med 100 kr. og deltag i konkurrencen om en drømmerejse til Watamu i Kenya for to personer til en værdi af 30.000 kr. Her vil du også få mulighed for at besøge et hospital for havskildpadder sammen med WWF's lokale medarbejdere.

Sådan deltager du i konkurrencen:

Svar på spørgsmålet: Hjælper WWF havskildpadder i Kenya?

Send WWF JA eller WWF NEJ til 1231

Har du svaret rigtigt, deltager du i konkurrencen om en luksusrejse til Watamu i Kenya med Nyhavn Rejser til en værdi af 30.000 kroner Det koster 100 kr. + alm. SMS-takst at svare.

OM REJSEN

© Hemingways Watamu

Watamu - en strandperle i Kenya

Uanset om du er til dykning, surfing, vil spotte hvaler eller bare slappe af, så er Watamu et tropeparadis med sine kilometerlange hvide sandstrande.

Besøg et skildpadde-hospital med WWF
Du får også lejlighed til at høre mere om WWF’s arbejde med at redde havskildpadderne i Kenya og besøge et skildpaddehospital sammen med WWF’s lokale medarbejdere.

Rejsen inkluderer fly t/r fra København til Mombasa og syv nætter i Deluxe Ocean View Room på Hemingways.