02/10/2020

WWF søger en Corporate Partnership Manager

Er du en initiativrig og systematisk konsulent med flair for salg og partnerkontakt, så er du måske den person, som WWF Verdensnaturfonden leder efter til en spændende ny stilling i afdelingen for CSR- og Virksomhedspartnerskaber. Vi har brug for en dygtig kollega til vores Corporate Partnershipteam, som kan drive dialoger med danske virksomheder, indgå partnerskabsaftaler og lede de projekter, du laver sammen med partner-virksomheden.

Du har et udpræget konsulent-gen og er overbevisende, når du skal fortælle virksomhederne, hvorfor de skal samarbejde med WWF Verdensnaturfonden. Du har drive og jonglerer gerne flere projekter ad gangen uden at få koldsved på panden. Du er flydende i skrift og tale på dansk og engelsk, og gerne flere sprog.

Du har mindst to års erfaring, sandsynligvis fra et bureau, konsulenthus eller en kommerciel virksomhed. Du har indgående virksomhedsforståelse, især for markedsføring og kommunikation.

Hovedopgaverne er:
• At række ud til danske virksomheder – det kræver et godt salgs-gen
• At udvikle og præsentere oplæg til potentielle partnervirksomheder
• At bidrage med kommunikationsindsatsen om WWF’s virksomhedspartnerskaber, for eksempel med tekster til hjemmeside, presse eller SoMe
• At drive projekter med vores virksomhedspartner på tværs af WWF´s faglige afdelinger.

Det kommer til at gå stærkt, så du skal trives med at arbejde i et højt tempo og med mange deadlines. Til gengæld får du al den opbakning fra dygtige og engagerede kolleger og ledere, du kan ønske dig.

Vi tilbyder:
• Et udviklende job i verdens største og førende naturbevarende organisation
• At blive en del af en innovativ, tværfaglig organisation, der tæller både miljøfaglig kompetence, kommunikation, presse og virksomhedspartnerskaber
• En chance for at gøre en forskel for verdens natur, dyr og klima
• En dynamisk arbejdsplads i København NV

Spørgsmål? Så ring til CSR- and Corporate Partnership Director Ajs Dam på tlf. 40 41 72 30.

Interesseret? Så send dit CV og en kort motiveret ansøgning til job@wwf.dk hurtigst muligt og senest den 19. oktober. Vi holder samtaler løbende.

World Wide Fund for Nature (WWF) er verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisation. Vi arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en vidensbaseret organisation, der samarbejder løsningsfokuseret og konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Der er ca. 60 ansatte på kontoret i København.