13/09/2021

WWF søger bogholder med erfaring indenfor lønbogholderi

Brænder du for at arbejde med tal og økonomi i en international organisation og samtidig hjælpe med at bevare verdens natur? Så har vi måske jobbet til dig. Når du arbejder for WWF, er du hver dag med i kampen for at skabe en bæredygtig natur både lokalt og globalt.

Da WWF Verdensnaturfonden er i konstant vækst og udvikling, søger vi til vores Økonomiafdeling en bogholder med erfaring indenfor lønbogholderi.

Hvem er vi?

Økonomiafdelingen består af seks medarbejdere og en CFO. Vi har en uformel og venskabelig omgangstone i den daglige opgaveløsning med plads til både fagligt og socialt indhold. Vores arbejdsopgaver løses i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer i et dynamisk arbejdsmiljø. Teamet er meget udviklingsorienteret og har i øjeblikket et stort fokus på at optimere afdelingens interne processer og at øge samarbejdet med den øvrige organisation.

Arbejdsområdet omfatter:

• Håndtering og vedligeholdelse af løn- og stamdata for WWF’s personale
  • Lønberegning og rapportering til offentlige myndigheder samt refusionsansøgninger ved eksempelvis sygdom og barsel
  • Bogføring og afstemning af løn samt lønallokering på afdelinger
  • HR-administrative opgaver og juriske lønrelaterede spørgsmål i organisationen
  • Finansbogholderi
  • Kreditorbogholderi
  • Effektivisering af bogføring og bilagshåndtering

Hvem er du?

Som bogholder hos WWF vil du indgå i et fagligt stærkt team og arbejde under et stort individuelt ansvar. Vi søger derfor hos vores nye kollega:

• Flere års erfaring fra en tilsvarende stilling inden for løn, finans og kreditorbogholderi
  • Faglig dygtig og udviklingsorienteret
  • Relevant økonomisk uddannelse er en fordel og gerne med erfaring fra en privat virksomhed eventuelt fra et revisionskontor
  • Fordel med erfaring indenfor administrativt HR samt GDPR og persondataforordningen
  • Erfaring med bogføring og afstemninger fra en mellem- eller stor virksomhed med mere end 50 ansatte
  • Teamspiller og serviceminded med et godt humør
  • Erfaring eller solidt kendskab til Microsoft Excel og ERP-systemer

Du tilbydes

• Et dynamisk og udviklingsorienteret miljø med mulighed for eget præg på interne arbejdsgange og struktur
  • Mulighed for sparring med kompetente kollegaer på tværs af alle afdelinger
  • Formålsdrevet kultur præget af vækst og udvikling

Du vil referere til Anders Adrian, Økonomi- og administrationschef (CFO).

Send din ansøgning til job@wwf.dk. Skriv ”bogholder” i emnefeltet og send ansøgningen inkl. cv og evt. bilag som én samlet fil. Vi skal have din ansøgning senest torsdag den 4. oktober 2021. Samtaler afholdes løbende så send derfor din ansøgning hurtigst muligt.

Evt. spørgsmål til stillingen kan stilles til CFO Anders Adrian på Anders.Adrian@wwf.dk eller tlf. 31419070.

WWF (World Wide Fund for Nature) er en af verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisationer. Vi arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en viden baseret organisation med fokus på løsninger for verdens naturkrise og vi samarbejder konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Vi er ca. 60 ansatte på kontoret i København.