08/10/2020

WWF søger projektleder til barselsvikariat

Barselsvikariat: Har du projektledelse på hjernen, marketing i fingrene og pandablod i årene? Så er du måske WWF’s nye projektleder.

Verdens vilde dyr redder desværre ikke sig selv. De har brug for dine projektlederkompetencer, din viden om marketing og din lyst til at positionere WWF i Danmark! Derfor søger vi en engageret, struktureret og proaktiv projektleder og marketingkonsulent, der brænder for klodens – og de vilde dyrs – fremtid. Stillingen er et barselsvikariat på et år.

Du bliver tovholder på en række store kommunikation- og marketingprojekter. Det kan både være lokale kampagner, store internationale projekter i samarbejde med fonde og øvrige partnere samt hverve- og fundraisingaktiviteter. Så det kræver du har orden i penalhuset, et fast blik på målet og erfaring med lignende projektledelse. Du har et udpræget konsulent-gen og er god til at navigere ift. forskellige stakeholdere. Du er proaktiv og jonglerer gerne flere projekter ad gangen uden at få koldsved på panden. Du mestrer projekter med stor kompleksitet og mange leverancer.

Du har værktøjskassen i orden og ser udvikling og implementering som en kærkommen lejlighed til at komme ud af Excel-arkene. Det giver sig selv, at du skriver og kommunikerer som en drøm. Og så har du solid erfaring med marketing, salg og positionering, hvor du selvstændigt har skabt resultater, du er stolt af.

Vi arbejder med integreret kommunikation på tværs af PR, kommunikation, markedsføring og fundraising, så du er en udpræget teamplayer, der er vant til at sparre og koordinere med din kollegaer uden at miste overblikket over egne leverancer og succeskriterier. Du har mindst fem års erfaring, sandsynligvis fra et bureau, en NGO eller en kommerciel virksomhed.

Hovedopgaverne er:

• Projektledelse af kommunikation- og marketingprojekter som fx kampagner eller partnerskabsprojekter
  • Projektledelse af udviklingsprojekter
  • Udvikling og implementering af marketingaktiviteter som fx hverve- eller fundraisingaktiviteter

Vi tilbyder:

• Et udviklende job i verdens førende naturorganisation
  • Del af et innovativt tværfagligt team, der tæller både kommunikation, presse, public affairs og fundraising. Vi brænder for at lave innovation kommunikation og fundraising, der skaber forandring
  • En chance for at gøre en forskel for verdens natur og dyr
  • En dynamisk arbejdsplads i København NV

Spørgsmål? Så kontakt Interim Communication & Fundraising Director Kasper Kankelborg på 2613 5771 eller projektleder Marie Rasmussen på 2830 5939.

Interesseret? Så send dit CV og en kort motiveret ansøgning til job@wwf.dk hurtigst muligt og senest den 21. oktober. Samtaler vil blive afholdt i uge 43 og 44. Vi satser på, at vores nye panda er ombord senest den 1. december.

World Wide Fund for Nature (WWF) er verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisation. Vi arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en vidensbaseret organisation, der samarbejder løsningsfokuseret og konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Der er ca. 50 ansatte på kontoret i København.