17/02/2021

WWF SØGER TEKSTFORFATTER, DER BRÆNDER FOR KLODENS FREMTID. BARSELSVIKARIAT.

WWF er verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisation. Naturen er i krise og har brug for at vi står sammen for at redde den. WWF har løsningerne og har brug for danskernes støtte til at føre dem ud i livet. Som tekstforfatter skal du være med til at fortælle om vores mange gode projekter til vores mange forskellige målgrupper.

Du skriver engagerende, medrivende og korrekt. Du mestrer alle former for kommunikation og ved, hvilke knapper du skal trykke på for at fange læserens opmærksomhed, om det er baggrundsartikel til magasinet Levende Natur, nyhedsbreve til vores PandaClub medlemmer eller landingpages til vores virksomhedspartnere.

Du har en naturlig nysgerrighed og formidabel evne til at omsætte komplekse historier og budskaber på en medrivende og engagerende måde. Du er selvkørende og initiativrig – og du ved, at i sidste ende gælder det om at gøre en forskel for verdens natur.

Vi arbejder med integreret kommunikation på tværs af PR, kommunikation, markedsføring og fundraising, så du er en udpræget teamplayer, der er vant til at sparre og koordinere med din kollegaer uden at miste overblikket over egne leverancer og succeskriterier.

Vi tilbyder:

• Et selvstændigt og varieret job i verdens førende naturorganisation
  • Del af et dedikeret og innovativt team, der tæller kommunikation, marketing og fundraising.
  • Muligheden for hver dag at gøre en forskel for verdens natur og dyr
  • En tværfaglig og international orienteret arbejdsplads med dygtige kolleger og god stemning.

Vi forventer, at du har 3-5 års erfaring som tekstforfatter fra bureau, virksomhed eller NGO.

Spørgsmål? Så kontakt Communication, Marketing & Fundraising Director Mette Dyhr på 51483228 eller mette.dyhr@wwf.dk.

Interesseret? Så send dit CV og en motiveret begrundelse til job@wwf.dk hurtigst muligt og senest den 5. marts 2021. Vi indkalder løbende til samtaler og ønsker stillingen besat snarest.

World Wide Fund for Nature (WWF) arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en vidensbaseret organisation, der samarbejder løsningsfokuseret og konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Der er ca. 60 ansatte på kontoret i København.