13/07/2020

WWF Verdensnaturfonden søger studentermedhjælper til administration og økonomi

Brænder du for at arbejde med administration og økonomi og samtidig hjælpe med at bevare verdens natur og bidrage til bæredygtig udvikling for de mennesker og dyr, der lever i og omkring den. Så har vi måske jobbet til dig.

Vi er i konstant udvikling, og vi søger derfor en studentermedhjælper til 21 timer/uge i gennemsnit. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og gerne senest 15. august 2020.

Om stillingen

Som studentermedhjælper i WWF Verdensnaturfonden bliver du en del af vores administrations- og økonomiteam på i alt 9 medarbejdere.

• I administrationen varetager vi roller, hvor vi yder medlemsservice til vores Panda Club medlemmer, og udover dette er vi i direkte kontakt med vores øvrige støttere på telefon og mail.
  • Administrationen sørger desuden for intern service i organisationen, hvor vi er med til at løse diverse lavpraktiske opgaver.
  • I økonomi sørger vi for opfølgning på interne afdelingsregnskaber og sikrer korrekt timebudget og forbrug på projekter og programmer.
  • Økonomi varetager endvidere den samlede økonomirapportering og analyser til direktionen og bestyrelsen.
  • Vi beskæftiger os med databehandling i forskellige systemer, som løbende udvikles.

Hvem er du

• Du er en dygtig og engageret studerende, som har et servicegen og en interesse for økonomi.
  • Du forstår at planlægge og overholde deadlines, men går ikke i panik, når der kommer en opgave ind fra højre, eller hvis der kommer mange henvendelser på samme tid.
  • Du er en teamspiller, der hjælper til, hvor det brænder på.
  • Du er serviceminded og er interesseret i at varetage roller indenfor service- og økonomi
  • Du skal kunne tale og skrive dansk og engelsk flydende.
  • Du har indgående kendskab til Excel og PowerPoint, og du har interesse for digitalisering.

Du vil referere til Anders Adrian, Økonomi- og administrationschef (CFO). Send din ansøgning til job@wwf.dk. Skriv ”Studentermedhjælper til administration- og økonomi” i emnefeltet og send hele ansøgningen inkl. cv og bilag som én samlet fil. Vi skal have din ansøgning senest mandag den 10. august 2020. Samtaler vil blive afholdt løbende, så send derfor din ansøgning hurtigst muligt. Spørgsmål vedr. stillingen kan stilles til CFO Anders Adrian på Anders.Adrian@wwf.dk eller tlf. 31419070.

World Wide Fund for Nature (WWF) er en af verdens største og mest indflydelsesrige miljøorganisationer. Vi arbejder for en fremtid, hvor mennesket lever i harmoni med naturen. Vi er en vidensbaseret organisation, der samarbejder løsningsfokuseret og konstruktivt med alle sektorer i samfundet. WWF Verdensnaturfonden er den danske afdeling af WWF og del af et globalt netværk, som er repræsenteret i mere end 100 lande. Der er ca. 50 ansatte på kontoret i København.

WWF Verdensnaturfonden betragter mangfoldighed som et aktiv og opfordrer alle uanset alder, køn, religion, seksualitet eller etnisk tilhørsforhold til at søge ledige stillinger.