Indsamling pr. brev og email/facebook

WWF Verdensnaturfonden har en række indsamlinger, hvor vi beder om gaver til konkrete projekter.

Indsamlingsmetoder
Organisationens indsamlinger foregår via annoncer i dagblade og magasiner, adresseløse direct mails og indstik, adresserede direct mails, brochurer og foldere, webbannere, hjemmesiden www.wwf.dk, social medier (Facebook, Instagram etc.), e-mail, sms-tjenester, Mobilepay, opstilling af stationære og fastgjorte indsamlingsbøsser, tv- og radioindslag, events, telemarketingkampagner, face to face på virksomheder samt virksomhedssamarbejder. Organisationens indsamlinger foregår endvidere ved biografreklamespots, outdoor kampagner f.eks. på skærme i Københavns Lufthavn samt employee giving og virksomhedsfremsendte nyhedsbreve.

WWF foretager ikke hus- og gadeindsamlinger. Vi stopper heller ikke folk på gaden for at hverve dem som faste bidragsydere.