| WWF Denmark

rel=
© Charity24-7

Nu kan du støtte WWF uden det koster dig en krone

Hent app’en Charity24-7, og brug et par minutter på at besvare spørgeskemaer. Hver gang du har udfyldt et spørgeskema, kan du gratis donere penge til WWF.

Donér tre minutter af din tid til et godt formål

Charity24-7 er en app, hvor du kan arbejde frivilligt for velgørende organisationer, lige når du har tid og lyst, og i blot 1-3 minutter ad gangen.

App’en indeholder korte spørgeundersøgelser fra forskellige virksomheder, der gerne vil høre din mening – f.eks. en dagligvare- eller byggemarkedskæde. Når du har deltaget i en spørgeundersøgelse, kan du støtte WWF og en række andre velgørende organisationer på virksomhedens regning.

Arbejd frivilligt når og hvor det passer dig

Mange mennesker har i dag ikke mulighed for yde frivilligt velgørende arbejde, selvom de gerne ville. App’en er et redskab til dem, der gerne vil hjælpe i et par minutter i en travl hverdag:
Vi har skabt et redskab til at gøre en forskel, lige når og hvor det passer en. Vores filosofi bygger på de “mange bække små”, der ender med at blive store beløb når mange forbrugere hver især bruger 1-3 minutter på at udfylde et spørgeskema,” siger Niels Sterndorff, der er en af grundlæggerne af Charity24/7-app’en.

Sådan kan du hente app’en:

• Send en SMS til 445 med teksten “C247”, så modtager du automatisk et link til App Store og Google Play, hvor du kan downloade Charity24-7 app’en.
  • App Store -iOS
  • Google Play - Android

Du kan læse mere om Charity24/7 og dens organisationer og virksomheder på www.charity24-7.com

© Charity24-7