| WWF Denmark

Hver gang I rejser, kan I nu støtte WWF uden at det koster ekstra

Når I booker hotel på goodwings.com, kan I videregive 50% af Goodwings’ bruttofortjeneste til WWF og direkte støtte vores arbejde
I dag bruger rejsebranchens to største spillere ca. 40 mia. kr. om året på annoncer og reklamer. Med Goodwings ser vi en fremtid, hvor de samme penge går til at rejse en bedre verden. Når I booker hotel på goodwings.com, kan I nemlig bruge de penge, som traditionelle rejseportaler ville bruge på markedsføring, til at støtte Goodwings’ partnerorganisationer – heriblandt WWF.

Klik her

Når I hjælper andre, hjælper I jer selv

Når I som virksomhed booker hotel på goodwings.com og støtter WWF, modtager I en professionel impact report, der viser den konkrete effekt af jeres rejser. Rapporten kan I bruge i jeres interne og eksterne kommunikation på LinkedIn og Facebook, på intranettet og hjemmesiden, i årsrapporten osv.
Det gør det let for jer at fortælle historien om det aktive valg, I har truffet ved at rejse med Goodwings, og om den forskel, I dermed har gjort.

Det skaber blandt andet værdi for jeres virksomhed i form af:

• Employer Branding
  • Styrket image blandt kunder, samarbejdspartnere og i samfundet som helhed

Samme hotel, samme pris – en verden til forskel

Goodwings vil gøre rejsebranchen til en drivkraft for positive forandringer over hele verden. Når I booker hotel på goodwings.com, kan I samtidig støtte WWF’s arbejde – uden at det koster ekstra. Der er stærke synergier mellem WWF’s indsatser og FN’s 17 verdensmål for bæredygtig udvikling.

Vælg imellem mere end 250.000 hoteller

Goodwings.com giver adgang til mere end 250.000 hoteller over hele verden – i byen og på landet, ved stranden og i bjergene, til forretning og fornøjelse. Senere vil I også kunne booke flyrejser og lejebiler.