Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/www.wwf.dk/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/presenters/canonical-presenter.php on line 49
10/12/2020

Levende Natur, december 2020

Vi kender det fra vores egen verden. De smukke løber med alt opmærksomheden. Derfor slår vi et slag for fem dyr, som er så grimme, at de sjældent lander på forsiden. Til gengæld er de alle del af en skræmmende fortælling.

Det var en sej kamp at få forbudt den intensive, kommercielle jagt på hvalerne, men selvom de store kæmper langsomt er begyndt at vende tilbage til vores have, lurer nye, komplekse trusler under overfladen. Læs med i denne måneds magasin og bliv klogere på, hvordan vi kan hjælpe hvalerne nu og i fremtiden.

Hver uge bliver der fældet skov på størrelse med London. Vi fælder og brænder, og det selvom skoven kan hjælpe os ud af klimakrisen. Find ud af, hvorfor WWF bruger rigtig mange kræfter på verdens skove.

Rigtig god læselyst!

Med venlige hilsner Maria Houen