Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /var/www/www.wwf.dk/www/wp-content/plugins/wordpress-seo/src/presenters/canonical-presenter.php on line 49
07/06/2021

Levende Natur, juni 2021

I dette nummer af Levende Natur kan du glæde dig til at læse om gode nyheder for det sorte næsehorn. Vi ser på, hvordan det er lykkedes os med din og vores andres støtters hjælp at stikke en kæp i hjulet på et systematisk krybskytteri og vende den negative udvikling for det sorte næsehorn. En udvikling, som vi har kæmpet for at vende i årevis.

Det er også i juni-nummeret, at du kan få et indblik i, hvordan vi arbejder for at redde noget af verdens rigeste biodiversitet i et storstilet projekt i Ecuador. Her etablerer vi en grøn korridor, som har afgørende betydning for både dyre-og plantelivet i området.

Og så er det også i dette nummer, vi guider dig til at finde hoved og hale på din bæredygtige fisk, så du kan gøre en forskel for vores pressede have og alt livet i det.

Rigtig god læselyst!

Gode naturhilsner