Kom til foredrag om WWF's skovarbejde | WWF Denmark

Kom til foredrag om WWF's skovarbejde

Nyhed lagt på den 08 oktober 2015   |
Dyr Gorilla Congo Skov Regnskov
Gorilla gorilla beringei Mountain gorilla Family at play Virunga National Park, Democratic Republic of Congo
© Martin Harvey / WWF
WWF inviterer til et GÅ-HJEM-MØDE i skovens tegn her hos os. Kom og hør WWF’s seniorrådgiver på skov i Afrika og Asien, Maj Manczak, fortælle om WWF´s arbejde med at beskytte skovområder og gorillaer og andre menneskeaber i Kalinzu Central Forest Reserve og Bwindi National Park i det sydvestlige Uganda.

Dato: 10. november fra 16:30 - 18:00

Sted: Svanevej 12, 4. sal i København NV.

Arrangementet er gratis for WWF's medlemmer/fast bidragsydere og vi byder på en lille snack og lidt at drikke. Du er velkommen til at tage en ven eller to med.

Skriv til info@wwf.dk inden den 1. november, hvis du gerne vil deltage.

Maj vil komme ind på, hvorfor skovene er vigtige, hvad der er de største trusler mod skovene og menneskeaberne, og hvad WWF gør for at afhjælpe truslerne.
Dyr Gorilla Congo Skov Regnskov